Musta tuntuu että mä pilaan aina kaiken, ekaaan tuntuu että teen ihan oikein.. mut sit teenkin ihan väärin ja mulle tulee ehkä maailman paskin olo. Ei elämä oo helppoo, ei todellakaan ! Oon paha ihminen. Laitoin sille jäbälle eilen viestii ettei tällästä voi jatkaa, kiinnyn liian nopeesti ihmisiin ja tajusin kuinka  paljon voin menettää.. Menettäisin ihan kaiken, koko elämän, kaikki romahtas. . . .  Aamul sit tajusin kui paha olo sille siitä tuli, ja nyt itelläni sen takii hirvee olo. Pahinta tässä on se että halusin tehdä oikein. Omakin jätkä on nyt Simpeleellä.. ja musta tuntuu et pilaan senkin päivän mun valituksella, mie en vaan haluu olla nyt yksin.. haluun jonkun viereen, jonkun joka sanoo et kaikki on hyvin ja jolle voin kertoo ihan kaiken ! On nyt vaan niin paha olla.. ei mitään tekemistä.. ei ketään ketä halata. Oon ihan yksin.. Mut varmaan ihan oikein mulle.

ja jossain mun pään sisällä äänet huutaa: ' Ihan oikein sulle senkin huora, arvoton paska!' ja mä uskon niitä.