Elämä muuttunut aika lailla viimeisimmästä merkinnästä : ) Oon jopa jokseenkin onnellisempi, kun mun elämään on tullut uusi mies. Aivan ihana ja mahtava tyyppi ! Hyvä kroppa ja ihana luonne. <3 Sellanen 'täydellinen'. En ees aluks uskonu että se lämpeis mulle samalla tavalla kuin muut, kun olin kuullu vähän juttuu että on aika vaikee tapaus. Mut heti se lankes ;)

Parasta oli kyllä vappuna kun olin sen luona yötä :) Viina virtas (mut olin hyväs kuosis!) ja käytiin hengailees ympäri cityy. Ja yöllä oli aika kiimasta.. Eikä mitään valittamista huonoo oli vaan kun piti seuraavana päivänä mennä himaan.. :s Ollaan nyt oltu kohta kaksvuorokautta yhessä :D Aika pitkä aika jo silleen, kun mie aattelin etten ala seurustelee uudestaan pitkään aikaan.

Huomenna vasta nään sitä jäbää seuraavaks, mutta jaksan kyll oottaa. Meinasin keskiviikon lintsata että voisin olla sen luona yötä tiistaista keskiviikkoon. Grr. :) Ootan sitä NIIN innolla <3 

Mutta joo, en jaksa enempää sepostaa. 


 

1241965826_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No one will love you
No one will love you the way I do.