Jätkä sä sait mut itkeen, ei siihen paljoa tarvittukaan. Mut en mä mikään huora oo, ja ihan tosi, mä joskus välitin susta ihan saatanan paljon. Ekaan saat mut itkemään, sit kerrot kui paljon musta välitit ja sitten sanot että olin sulle mukamas vaan joku lelu ! Ei noin voi sanoo.. Ja mä kun muistan jokaisen hetken sun kanssa, kaiken mitä tehtiin. Ja nytkun mietin, niin alan vaan itkemään lisää. Sun sisälläs on liikaa vihaa. En mä sulle koskaan mitään pahaa oo halunnu, olit mulle se maailmantärkein, sillon joskus

Mitä enemmän sä mulle asioita kerroit, vtuilit oikein tahallas, mä aloin vihaamaan. Nyt mun tekis vaan mieli hukuttaa sut ämpäriin. Onneks elämässä on paljon tärkeempiikin asioita kuin sä. Ei tää oo kuin yks heikko muisto mun elämässä. Mutta en olis halunnu unohtaa tätä lukua, nyt on pakko. 

Ja vielä kerran, anteeks kaikesta. Ei ollu tarkotus satuttaa.