Alkaa ottaa päähän. Porukat vaatii mua tekemään kaikkee, sit kun ite niille jotain puhun niin ei ees kuuntele. Vastausta on turha ees oottaa. Tuntuu siltä että vaikka hyppisin niiden eessä ja paiskosin lautasii maahan niin ne ei ees huomais.

Sit ne jaksaa jauhaa siitä kun en käy laji treeneissä, mua ei yksin kertasesti vaan sellanen enää huvita. Se tuntuu vaan ihan pakko pullalta ! Ja sitkun ne painostaa ettei turhaan maksa kausimaksuja jne. Turha niille ois ees puhuu mistään lopettamisesta, yhden tekevää ja tuloksetonta. Alkas vaan helvetin moinen huuto.

Nykysin ne syyttää jopa mun poikaystävää tästä, että haluisin koko ajan vaan viettää aikaa sen kanssa ja siks ei muka kiinnosta enää harrastukset.. Mä en tajuu miks ne nyt yht`äkkii alkaakin syyttää sitä tästä. Ne ei tajuu että rakastan sitä miestä ! Ja vtu ihan samalla tavalla silläkin menee aikaa sen omaan harrastukseen ! Mä en vaan jaksa. Onks se nyt niin vtun vaikeeta sisäistää. Itkettää jopa mennä treeneihin.. Paha olla ton takii. Miten ne onnistuukin pilaamaan mun päivät aina jotenkin.. Epäreilua maailma !