Peruskoulu on nyt sitten ohi. Jotenkin jäi vaan paska maku koko koulusta. Frendejä oli, mut ei ne mua osannu arvostaa. Olin frendeille aina vaan ylimääränen, en ees usko että ne piti mua frendinä. Kukaan ei edes halunnu halata. Oon jääny ihan saatanan yksin. Nää kaks vikaa vuotta on ollu niitä vaikeimpii, kun on ollu melkein yksin. Siis onhan mulla frendejä ollu, mut ei ne hyvii ollu. Huonoa seuraa vaan, viina seuraa. Tekis vaan mieli itkee. Ja vtu unohtaa tää kaikki paska. En todellakaan aijo pitään keneen yhteyttä ! ! 

Mun mielestä ne kaikki tekopyhät ihmiset vois vaikka kuolla. On esittäny kavereita, mut kukaan ei oo tosipaikan tullen auttanu. Ei oo vtu ees voinu kysyy miten mulla menee! Voisivat vaikka vetää ranteensa auki, enkä mä itkis. Nauraisin. Sairasta joo, mut ihan tosi ne on satuttanu minuu aika pahasti. Ja sitä ne ei tuu saamaan anteeks ! ! 

1243671211_img-d41d8cd98f00b204e9800998e