Puhuttiin eilen kaikesta. Jotenkin tuntuu että nyt ymmärrän sitä paremmin kun se kerto kaikista aikasemmista suhteista ja siitä kuinka se sekoili huumeiden kanssa. Se kerto siitä kuinka sen isä kuoli ja veli. Ja mie kuuntelin, ja kerroin sillekkin kaiken mikä tuntu hyvälle kertoo. Sit se halas mua ja mä halasin takas ja sanoin että rakastan sitä, ja todella tarkoitin sitä mitä sanoin. 

Tajusin kuinka paljon siitä miehestä välitän, se kirjotti mun pohkeeseen 'muru<3' ja pussas mun kaulaa. Piti kiinni ja sano että siinä on hyvä olla. En ois halunnu ollenkaan irrottaa otetta siitä, pidin vaan kiinni ja rakastin. Se merkitsee mulle vaan niin paljon ! Nyt kun oon jo päivän ollu näkemättä sitä niin ikävöin. Haluisin vaan olla sen kainalossa ja kuulla sen äänen ja tuntee sen huulet mun kaulalla. 

1244031252_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Everyday (day), every night (night)
I wanna see you baby, staying by my side
I'm going down on my, on my knees for you
For your love I'd do it, for your sake, believe I'll do it
If you don't love me, why do you raise my hopes?
No matter what happens, I can't let you go
You got it wrong, I didn't wanna hurt you
I wanna be all the world for you