Tekis oikeesti mieli tappaa toi apina, ottaa sitä hiuksista kii ja repii niin kovin et koko päänahka lähtis irti ! Sit paiskosin sitä pitkin seinii niin pitkään et se pyytäs anteeks, sylkisin sen päälle ja potkisin ja hakkaisin sen ihan paskaks huoneen nurkkaan. Sit se ei vtu enää ikinä kävelis tai sanos yhtään pahaa sanaa, olis vaan koko loppu elämänsä ku joku vihannes ! Se ois sille niin saatanan oikein.

Se on mun hermoja koetellu jo pitkään, puhuu musta paskaa. Kääntää kaiken aina mun syyks. Sit se vtu ite liikkuu kaikkien epämäärästen kavereittensa kaa ties missä huoraamassa. Hakee mun vaatehuoneesta vaatteita ja vie mun meikit ! Mull ei vissiin oo enää mitään omaa. Sit se aina vtuilee, sylkee suustaan ties mitä ja aina vaan 'etkö uskalla lyödä?' vtu joku kerta se saa oikeesti tuntee mitä on kipu ! Kidutan sitä ihan kunnolla ! 

Vois muuttuu vaan enemmän sellaseks emopaskaks niinko se jo nyt on, roikkuu ne vtun henkselit puolessa pohkeessa, hyvä ettei kompastu. Taino mikäs siinä, toivottavasti kompastus ja löis päänsä johkuun kivetykseen ! Vois vihdoin vetää ranteensa auki niin siit tulis ihan truu emo mitä se haluukin. Sit jos se tajuis vielä vetää ranteet auki oikeel tavalla niin kuolis. Vtukun mie toivon sitä niin kovin ! ! !

Sisko, mä vihaan sua ! ! ! IHAN OIKEESTI ! enkä toivo sulle mtn hyvää.