Mie oon ihan tosissani alkanu miettii et onko koko elämällä minkäänlaista tarkoitusta. Kun nykysin ei voi luottaa keneenkään, kaikki kusettaa toisiaan ja itseään. Ja sit on olemassa se mustasukkasuus.. Minuu itteeni häiritsee aivan saatanasti kun oon koko aika mustasukkanen kaikista :s ja kaikesta !

Eilenkin ihan hysteerisenä itkin kun tuo yks ei vastannu mun viesteihin kymmeneen minuuttiin ! Sillon tajusin kui vtun säälittävä oikeesti oon. En tajuu mikä mulla nykysin on, en luota keneenkään. Petän ihmisiä joita rakastan eniten tässä maailmassa. Keksin tekosyitä valehtelen ja huoraan.. Seinä vois jo tulla vastaan niin loppuis tää. Pelottaa vaan tuo tuleva.. Mitä jos mun asiat oikeesti alkaakin menee ihan päin helvettiä?!  Eilen illal jo hoin itelleni 'ryhdistäydy neiti, sun pitää jaksaa.' Mut eihän siitä nyt vtu mitään apua ollu.. Haluun et tää loppuu ! Haluun tietää mitä mun pitää tehdä ! ! ! ! :f