En oikeesti tajuu mikä mua nyt taas vaivaa.  Eilen oli ihana päivä muutenkin ja löhöiltiin vaan kullan kämpillä ja kaikkee sellasta sit illalla ku menin kotoon koneelle niin aloin juttelee yhen jäbän kanssa ties mitä ihme juttuja. Kaiken lisäks se jäbä on ollu mun kaa samassa koulussa mut se pääs nyt lukiosta viimevuonna mut anyway. Jotenkin sen kanssa oli vaan niin helppo puhuu kaikesta, meinattiin että nähtäis tänään illalla. Minuu vaan pelottaa omat ajatukset.. Oon ennenkin pettäny.. mut siis tiien että tota nykystä rakastan enemmän kun ketään. Haluun olla sen kanssa aina, mun tunteet menee ihan kamalaa vuoristorataa. Mietin että jos sitä kerran ois toisen kanssa ja sit se jäis siihen, ei enää toista kertaa eikä rakas sais tietää niin se ei ees satuttais sitä.. mut en oikeesti yhtään tiie. Melkeen alkaa itkee kun ajattelee tällästä. Mut ehkä tää on vaan tällänen jakso mun elämässä.. Mut kun ei oikeesti yhtään tiedä mitä pitäis tehdä.. huoh.


No matter what I do, all I think about is you
Even when I'm with my boo, Boy you know I'm crazy over you
No matter what I do, all I think about is you
Even when I'm with my boo, you know I'm crazy over you