Kun mä kuulen jostai ees nimes niin sekoon. Mua alkaa pyörryttää. Ja kun kuulen mitä oot taas menny tekee, alan itkee. Sun numeron poistaminen ei auttanu, kun vieläkin muistan sen ulkoo. Muistan vieläkin mitä sanoit mulle puhelimessa viimesen puhelun lopussa. ''Mä rakastan sua, ja kun sanon sen ääneen myös tarkotan sitä.'' Et sä hirveesti voinu rakastaa, kun teit sellasen valinnan. Nyt sä oot siellä, missä on mun koti. Sä oot paikassa jossa mä haluisin olla joka hetki. Ja ainakun oon siellä, muistan vaan sut.. ja joulun. Miks muistot ei voi unohtuu, ne aina vaan takertuu kii.  Harmi kun kukaan ei tajunnu kui paljo sä mulle oikeesti merkitsit, et tainnu ees ite tajuta sitä. Enää et merkkaa mitään.

1239441176_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Toivottavasti muistelet viel näit hetkiä,
toivottavasti muistot sun päässä on viel ehjiä,
kiitos jokaisesta vuodest mitä annoit,
en mä muista pahalla vaikka rakkauttas vannoit...